کارگاه یک روزه گوگل ادوردز و گوگل آنالایتیکس

Google AdWords & Google Analytics

 

امروزه در فضای پر رقابت کسب و کار، شرکت ها به ناچار برای جذب مخاطب بیشتر و افزایش فروش، رو به تبلیغات اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ آورده اند. این روزها این فرایند کار را برای بسیاری آسان کرده و همه خواهان حضور خود در فضای مجازی و اینترنت هستند.

محتوای خوب اولین پیشنیاز بازاریابی اینترنتی است. محتوا باعث افزایش بازدید سایت و افزایش رتبه سایت نزد موتور های جست و جو به خصوص گوگل می شود. سئو یکی از دغده های مهم هر سایت یا شرکتی است. افزایش سئو و رقابت با برخی سایت ها بسیار بسیار کار سخت و زمانبری است. کیفیت محتوا، کیفیت کلیک، بک لینک ها و تبلیغات به صورت مستقیم روی سئو تاثیر دارند. یکی از مهمترین ابزار های گوگل، گوگل ادوردز یا تبلیغات گوگل (Google AdWordsاست. این ابزار به سادگی می تواند سایت سما را در جست و جوی گوگل جزو برترین ها به یوزر (User) یا مخاطب معرفی کند. این ابزار گوگل پولی است و باید آن را شارژ کرد. گوگل بر مبنای بازدید و سرچ کلمه کلیدی، مکان جغرافیایی، زمان انتشار تبلیغات و ... برای هر کلیک نرخ تعیین می کند. نرخ های گوگل متفاوت است اما راه هایی برای کاهش آن وجود دارد و آن هم آنالیز کیبورد ها و مخاطب شناسی است. این بررسی و آنالیز ها را می توان به سادگی و با یکی از قدرتمند ترین ابزار های گوگل (Google Analyticsکه رایگان است انجام داد. یعنی تعداد سرچ کلمات و کلیک های آن. ساعات و زمان های افزایش جست و جو و ... که به برنامه ریزی شما کمک زیادی می کند. این برنامه ریزی ها و بررسی ها باعث کاهش هزینه های ادوردز و هدفمندی تبلیغات می شود.

google adwords

_____________________________________________________________________________________________________________________

کار با این ابزار ها و راه اندازی آنها، نیاز به آموزش دارد. آموزش ببینید که چگونه می توان از بهترین راه، تبلیغات خود را شروع کنید و به بهترین و بالاترین بازخورد برسید.

در این باره کارگاهی تعریف کرده ایم با عنوان " کارگاه یک روزه تخصصی گوگل ادوردز و گوگل آنالایتیکس (Google AdWords & Google Analytics) که به شما کمک می کند تا به موفقیت های بیشتر برسید و از رقبای خود عقب نمانید. این کارگاه به صورت کاربردی و مهارتی  (Case Study) برگزار می شود.

 ______________________________________________________________________________________________

nikan evand 2

______________________________________________________________________________________________________________________

سرفصل های کارگاه :

  • معرفی گوگل ادوردز و گوگل آنالایتیکس
  • بررسی کیبورد ها و کلمات کلیدی
  • UI – UX سایت و صفحه فرود (ویژگی ها و محتوا)
  • کپشن و محتوای تبلیغ در نتایج سرچ گوگل
  • تولید محتوای مناسب
  • تنظیمات تخصصی گوگل ادوردز (هزینه  کلیک ها  نرخ کلیک  موقعیت جغرافیایی  زمان  تعداد  محدودیت ها)
  • اجرای کمپین تبلیغاتی
  • آنالیز کمپین تبلیغاتی
  • تنظیمات آنالایتیکس و سایت
  • اخذ گزارش و تحلیل آن
  • دسته بندی کلیک ها و بازخورد تبلیغات
  • رفع ایرادات
  • A/B Testing و نحوه اجرا
  • جمعبندی و گزارش نهایی
  • اجرای کمپین دوم (کاهش هزینه ها و هدفمند سازی کمپین جهت افزایش بازخورد)

مخاطبان کارگاه :

  • مدیران سایت Web Master
  • مدیران بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ
  • کارشناسان دیجیتال مارکتینگ
  • تمامی شرکت ها از جمله استارتاپ  هلدینگ SME و کسب و کار های آنلاین
  • علاقه مندان به حوزه وب و تبلیغات اینترنتی

زمان برگزاری : پنجشنبه 23 شهریور ساعت 9:00  الی  18:00

شهریه کارگاه : 170.000 تومان

مدارک و گواهینامه ها :

  • ارائه گواهینامه مورد تایید IQS کانادا
  • ارائه گواهینامه از سوی آکادمی کسب و کار نیکان تحت مجوز سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور

مزیت های شرکت در کارگاه :

  • افزایش فروش
  • کاهش هزینه های تبلیغات
  • هدفمند سازی تبلیغات و نرخ تبدیل
  • آنالیز خود و رقبا بر مبنای تبلیغات اینترنتی
  • نمایش در راس گوگل

این کارگاه پیشنیاز خاصی لازم ندارد فقط مخاطبان باید با الفبای بازاریابی اینتر نتی آشنا باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

021-88735952

021-88527793

 

 جهت ثبت نام، اینجا کلیک کنید



منبع : www.nikanba.net