دوره Mini MBA با گرایش فروش


امروزه عمده شرکتها در فروش محصول یا خدمات خود مشکلات فراوانی دارند. محصولات یا خدمات دارای کیفیت مطلوبی هستند اما شرکت نمیتواند به خوبی آنهارا عرضه کند. کارشناسان واحد فروش یا تیم فروش نیاز به انگیزه، تخصص، مهارت و دانش فروش دارند که اگر در آنها ایجاد شود در ارائه خدمات و محصولات میتوانند موفق باشند. یکی دیگر از چالشهای شرکتها مدیریت بحران است.در یک بازه زمانی شرکت دچار رکود شده و باید با توجه به بازار و رقبا، با استفاده از استراتژی های خاص، فروش را افزایش دهند یا به حد مطلوبی برسانند. با توجه به نیاز شرکتها و مدیران، دوره Mini MBA-Sales را به شما پیشنهاد میکنیم.

در این دوره می آموزیم:

·         در مواقع بحرانی چگونه فروش را ثابت نگهداریم

·         تیم فروش ما به چه فاکتور هایی برای تبدیل به یک گروه قدرتمند دارد؟

·         چه ابزار هایی در بازار موجود است تا با استفاده از آنها بتوانیم به روز باشیم

·         برسی چالش های فروش در ایران

·         آموزش و پرورش تیم فروش خبره

·         برنامه ریزی فروش

سرفصل های دوره:

·         استراتژی های فروش

·         مدیریت تبلیغات هدفمند با فروش

·         مذاکرات فروش

·         پرورش تیم فروش

·         مدیریت ارتباط با مشتری و خدمات پس از فروش

مخاطبان دوره:

·         مدیران فروش

·         کارشناسان واحد فروش

·         مدیران ارشد و کارآفرینان

·         مدیران بازاریابی

·         استارتاپ ها و شرکتهای SME

مدت زمان دوره:30ساعت به همراه کار عملی و Case Study


منبع : www.nianba.net