Mini MBA- Marketing

آکادمی کسب و کار نیکان

بازاریابی و تبلیغات به عنوان مسئله مهم و اساسی در سازمان تعریف شده است.

چگونه برنامه ریزی دقیق بازاریابی داشته باشیم ؟ چگونه در بازار هدف به وسیله ی تبلیغات وارد شویم ؟ چگونه می توانیم برند سازی مناسبی برای شرکت ایجاد کنیم ؟ در بازاریابی و تبلیغات مهم ترین گام تغییر نگرش مدیریت و سپس ایجاد تفکر استراتژیک ( مبتنی بر برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت ) می باشد. گام های بعدی شامل طریقه ی تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات – مدیریت ارتباط با مشتری – برند سازی – تبلیغات در فضای مجازی – توسعه ی بازار – فروش و فنون مذاکرات تجاری می باشد . با توجه به تعاریف فوق دوره جامع Mini MBA Marketing ( دوره فشرده مدیریت کسب و کار با گرایش بازاریابی ) با بهره گیری از متد روز آموزشی تدوین شده است تا در مدت زمان کم و با استفاده از تجربیات و دانش اساتید بتواند مشکلات و عدم برنامه ریزی های بازاریابی و تبلیغات را برطرف کند و الگویی مناسب جهت رسیدن به اهداف سازمان ایجاد کند . مدیران و رهبران سازمان می توانند انتخاب کنند ، کدام راه بهتر است ؟ کدام علم می تواند آن ها را در رسیدن به اهداف سازمانشان یاری کند ؟ امروزه دانش مدیریت با توجه به دگرگونی های جامعه و نغییر رویکرد بازار ، می بایست به صورت مداوم به روز شود و اطلاعات جدید را به مخاطبان خود انتقال دهد . در این راستا دوره ی Mini MBA Marketing تدوین شده است تا بتواند در مدیریت راهبردی کسب و کار موثر باشد .

 

آکادمی کسب و کار نیکان

مخاطبان دوره :

  • مدیران ارشد و میانی سازمان ها
  • مدیران میانی و سرپرستان
  • مدیران فروش و بازاریابی
  • · کارشناسان و مسئولان واحد های فروش و تبلیغات
  • کارآفرینان و صاحبان کسب و کار
  • · دانشجویان و تمامی علاقه مندان به MBA – DBA

توضیحات تکمیلی دوره :

این دوره دارای مزیت های فراوان است ازجمله این مزیت ها می توان به کاربردی بودن و ویژگی Case Study  آن اشاره کرد . اساتید این دوره از مثال ها و مدل های موفق و بنام ایران استفاده کرده که کمک زیادی به درک بهتر مطالب می کند . پایان هر درس (سرفصل) اطلاعات دوره از جمله صدای کلاس (Voice) و فایل درسی ( Powerpoint Presentation) به همراه مدل ها و مثال ها در اختیار دانشپذیران قرار می گیرد . اطلاعات 24 ساعت پس از برگزاری کلاس در پورتال مدیران آکادمی کسب و کار نیکان قابل دسترسی می باشد  این مزیت به افرادی که غیبت دارند و یا با تاخیر در جلسه حاضر می شوند کمک می کند تا مطالب را از دست ندهند . مزیت دیگر این دوره حضور اساتید حرفه ای است منظور از حرفه ای یعنی این که اساتید علاوه بر تحصیلات عالی دانشگاهی و آکادمیک در بنگاه های اقتصادی مختلف به صورت مدیر یا مشاور مشغول به فعالیت هستند درنتیجه مباحث تئوری درصد کمتری نسبت به مباحث عملی دارند این مزیت به افزایش بهره وری دوره کمک زیادی می کند. مزیت مهم تر حضور مدیران در این دوره است این حضور به تبادل اطلاعات و هم افزایی بین مخاطبان دوره کمک می کند .

.

آکادمی کسب و کار نیکان

سرفصل ها و دروس آموزشی :

  • استراتژی های بازاریابی
  • تبلیغات
  • E-marketing ( بازاریابی اینترنتی)
  • CRM و باشگاه مشتریان
  • مدیریت فروش
  • فنون مذاکرات تجاری
  • زبان بدن  Body Language
  • مدیریت برند

 مزیت های دوره :

  • مدت زمان کم
  • هزینه پایین
  • پشتیبانی توسط آکادمی و اساتید
  • گواهینامه ی معتبر
  • استفاده از دانش مدیران و اساتید با تجربه
  • استفاده از تجربیات دانشپذیران دیگر
  • اطلاع از آخرین دست آورد های بازاریابی و تبلیغات
  • عضویت در پورتال مدیران آکادمی نیکان
  • حضور مدیران فعال و موفق در دوره
  • ارائه اطلاعات کلاس مانند فایل صوتی و پاورپوینت اساتید

جهت مشاوره و ثبت نام به واحد آموزش مراجعه و یا با شماره های 

021-88735952        -       021-88527793

تماس حاصل فرمایید .

منبع : www.nikanba.ir