ابزارهای ارزیابی در وب

طبیعت دیجیتالی وب ، آن را ذاتا قابل اندازه گیری ساخته است.اینکه بدانید چه چیزی را اندازه بگیرید، و چگونه به مرور زمان طراحی سایت شرکت خود را بهبود دهید؛ اغلب اوقات معیارهای صنعتی کاملا بی ربط هستند. آنچه که باید انجام دهید ، بررسی نتایج و نسبت های سازمان و بهبود آن ها به صورت روز به روز یا حتی ساعت به ساعت است. تا زمانی که دارید خوب کار می کنید و نحوه و مبنای اجرای کارتان رو به بهبود است، آیا واقعا مهم است که به فلان معیار دست یابید؟ همواره متغیرهای بسیار زیادی وجود دارند که می توانند معیارهای ما را در صنعت و اینترنت در هم  بریزند.

ارزیابی تیلیغات آنلاین

هنگامی که وب سایتتان را راه اندازی می کنید، درواقع قصد دارید به نحو موثری استراتژی بازاریابی اینترنتی خودرا با تجربه کردن تمام اشکال مختلف بازاریابی آنلاین عملی سازید. لیکن، وقتی که تحلیل می کنید که چه کسی عملا از سایت شما دیدن می کند و درمی یابید که قسمت اعظم ترافیکی که به سمت شما جاری است از کجا می آید، آنوقت خواهید توانست مشخص سازید که بهتر است کجا بیشترین تلاش های بازاریابی خود را متمرکز کنید. ممکن است به این نکته پی ببرید که داشتن یک پیوند از فلان وب سایت موجب شده که سیل ترافیک به سمت سایت شما روانه گردد؛ لذا شاید لازم باشد یک بنر تبلیغاتی برروی سایت مذکور بگذارید. این سخن درمورد تمام اشکال دیگر بازاریابی اینترنتی نیز صادق است. چنانچه پس از گذشت مدت زمان کوتاهی، نرم افزار تحلیل به شما می گوید که از بنر تبلیغاتی خاصی ترافیک اندکی دریافت می کنید، بهتر است بنر را از آنجا بردارید و در سایت دیگری در اینترنت سرمایه گذاری نمایید. این راه خوبی است برای آنکه مطمئن شوید از سرمایه گذاری ها در بازاریابی آنلاین حداکثر استفاده را می کنید.


برگزار کننده دوره های :


021-88735952
021-88527793