Mini MBA- Marketing
آکادمی کسب و کار نیکان
بازاریابی و تبلیغات به عنوان مسئله مهم و اساسی در سازمان تعریف شده است.
چگونه برنامه ریزی دقیق بازاریابی داشته باشیم ؟ چگونه در بازار هدف به وسیله ی تبلیغات وارد شویم ؟ چگونه می توانیم برند سازی مناسبی برای شرکت ایجاد کنیم ؟ در بازاریابی و تبلیغات مهم ترین گام تغییر نگرش مدیریت و سپس ایجاد تفکر استراتژیک ( مبتنی بر برنامه ریزی های کوتاه مدت و بلند مدت ) می باشد. گام های بعدی شامل طریقه ی تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات – مدیریت ارتباط با مشتری – برند سازی – تبلیغات در فضای مجازی – توسعه ی بازار – فروش و فنون مذاکرات تجاری می باشد . با توجه به تعاریف فوق دوره جامع Mini MBA Marketing ( دوره فشرده مدیریت کسب و کار با گرایش بازاریابی ) با بهره گیری از متد روز آموزشی تدوین شده است تا در مدت زمان کم و با استفاده از تجربیات و دانش اساتید بتواند مشکلات و عدم برنامه ریزی های بازاریابی و تبلیغات را برطرف کند و الگویی مناسب جهت رسیدن به اهداف سازمان ایجاد کند . مدیران و رهبران سازمان می توانند انتخاب کنند ، کدام راه بهتر است ؟ کدام علم می تواند آن ها را در رسیدن به اهداف سازمانشان یاری کند ؟ امروزه دانش مدیریت با توجه به دگرگونی های جامعه و نغییر رویکرد بازار ، می بایست به صورت مداوم به روز شود و اطلاعات جدید را به مخاطبان خود انتقال دهد . در این راستا دوره ی Mini MBA Marketing تدوین شده است تا بتواند در مدیریت راهبردی کسب و کار موثر باشد .