برگزار کننده ی دوره های مدیریت و دیجیتال مارکتینگ

۷ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

چه نوع آموزشی برای استارتاپ ها مناسب است؟

چه نوع آموزشی برای استارتاپ ها مناسب است؟

شرکت های نوپا و استارتاپ ها مهم تر از هرچیزی نیاز به مدیریت کسب و کار دارند. مدیریت کسب و کار این اجازه را به استارتاپ ها می دهد تا بتوانند منابع خود را مدیریت کنند. شرکت های نوپا به دلیل عدم مهارت های مدیریتی و رسیدگی به امور اصلی بازاریابی شکست می خورند.بازاریابی و تبلیغات به عنوان مهم ترین اصل بقای شرکت هاست . شرکت ها می بایست توانایی معرفی درست خدمات و محصولاتشان را داشته باشند.درآمدزایی را افزایش داده و بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند. مدیریت تبلیغات و بازاریابی نیاز به دانش و مهارت دارد. مهارتی که توانایی تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات را داشته باشد. تدوین کمپین تبلیغاتی نیاز به دانش های زیر دارد.

-          دانش برنامه ریزی استراتژیک

-          دانش مخاطب شناسی

-          دانش 4pو PLC

-          دانش تدوین برنامه بر اساس نیاز مخاطب

-          دانش مدیریت راهبردی فروش

-          دانش مدیریت مالی و قیمت گذاری

-          دانش راهبرد تبلیغات

استارتاپ ها بهتراست از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند. پس به حوزه های ذیل نیاز دارند.

-          دانش و مهارت برنامه ریزی استراتژیک دیجیتال مارکتینگ

-          دانش4pوPLC با رویکرد دیجیتال مارکتینگ

-          دانش شناخت مخاطب آنلاین

-          دانش و مهارت تدوین برنامه بازاریابی اینترنتی

استارتاپ ها به یک دوره منسجم در حوزه ی مدیریت و بازاریابی اینترنتی نیاز دارند.

از این رو دوره Mini MBA با گرایش بازاریابی را به شما پیشنهاد می کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان

ابزار های بازاریابی اینترنتی2

ابزار های بازاریابی اینترنتی

این دوره ها در آکادمی کسب و کار نیکان به صورت عمومی و حرفه ای برگزار می شوند در این دوره ها مخاطبان با الفبای بازاریابی اینترنتی آشنا و ابزارهای نوین آن را در کسب وکار خود به کار می بندند . شرکت ها باید توانایی جذب و نگه داشتن مخاطب را داشته باشند . دیجیتال مارکتینگ در این امر به آن ها کمک می کند . با دیجیتال مارکتینگ شما می توانید در کسب و کار خود جهش مثبت ایجاد کنید.

ابزارهای بازاریابی آنلاین به عبارت زیر هستند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان

مدیر یک استارتاپ به چه مهارت هایی نیاز دارد ؟


مدیر یک استارتاپ به چه مهارت هایی نیاز دارد ؟

مدیریت یک استارتاپ از ابتدا کار سختی نیست. به مرور زمان چرخش مالی استارتاپ نیاز به مدیریت و برنامه ریزی دارد. موجودی کالا باید بررسی و بر مبنای نیاز بازار ارائه شود. یک کسب و کار کوچک و نوپا نیازمند فرایند های بازاریابی و بازار شناسی است. تحقیقات بازاریابی از جمله مولفه های یک کسب و کار است. در یک کسب و کار مدیران باید توان مذاکرات مختلف از جمله جذب سرمایه را دارا باشند. گاها مدیران و دست اندرکاران می بایست با مدیریت جلسات آشنا و توانایی مدیریت آن را داشته باشند. مدیران یک کسب و کار کوچک و نوپا باید مهارت ها و ابزار های مدیریتی را شناسایی و با توجه به نیاز خود مشکلات آن را برطرف کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان

ویژگی های دوره Mini MBA

ویژگی های دوره Mini MBA

 

این دوره طی 40 ساعت به صورت مهارتی و case study برگزار می شود. در این دوره مخاطبان با مفاد آموزشی ذیل آشنا می شوند.

1- مدیریت استراتژیک بازاریابی

در این درس مباحث مربوط به برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت بازاریابی تبلیغات و فروش ارایه می شود. دانشپذیران می توانند با کمک این مسایل موارد مربوط به این حوزه را برنامه ریزی و اجرا کنند.یکی از مهم ترین وظایف هر سازمان یا شرکت برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت و میان مدت برای تبلیغات و بازاریابی است. هر شرکت نیاز به اقدامات زیر برای برنامه ریزی ها در راستای اهداف فروش تبلیغات و بازاریابی دارد.

-          SWOT(مدل سوات)برای کسب و کار

-          مدل PLC در بازاریابی برای ارائه بهتر محصولات

-          مدل   4pدر بازاریابی برای برنامه ریزی های بلند مدت محصول و خدمات و ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان

چگونه میتوان فروش خود را افزایش داد؟

چگونه میتوان فروش خود را افزایش داد؟

یکی از راه های افزایش فروش بازاریابی اینترنتی و راه اندازی فروشگاه مجازی است.

فروشگاه مجازی میتواند فارغ از زمان ومکان،خدمات و محصولات شما را عرضه کند وبا بازاریابی اینترنتی میتوان مخاطبان را با محصولات و خدمات  آشنا کرد .

در راه اندازی فروشگاه اینترنتی میبایست چند نکته را مدنظر داشت :

محصولات وخدمات را چگونه در سایت فروشگاهی منتشر کنیم؟

چگونه محصول را به مشتری برسانیم؟

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان

هشتمین دوره دیجیتال مارکتینگ

 

دوره دیجیتال مارکتینگ

 Digital Marketing

 

فضای دیجیتال با گسترش اینترنت، رویکرد شرکت ها و سلیقه ی مشتریان و جامعه را تغییر داده است . روش های تبلیغات، به شکل گسترده کاربرد نداشته و مورد استقبال مردم قرار نمی گیرد. بازاریابی دیجیتال باعث شده است شرکت های کوچک بتوانند به راحتی با شرکت های بزرگی رقابت کرده و بازدهی شرکت خود را افزایش دهند. شرکت هایی که خواهان رشد و پیشرفت و از همه مهم تر ارتباط بهتر با مشتریان هستند باید به سمت تغییر و بازاریابی دیجیتال روی آورند. بازاریابی آنلاین باعث می شود نوگرایی و خلاقیت در شرکت جاری شود و پویایی و فعالیت بیشتر در راندمان شرکت تاثیر بگذارد. بازاریابی و تبلیغات آنلاین به دلایل ذیل برای همه الزامیست :

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان

دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی

دوره راه اندازی فروشگاه اینترنتی

امروزه با گسترش اینترنت و دسترسی عموم به آن ، شرکت ها می کوشند تا محصولات و خدمات خود را در این زمینه به نمایش گذارند. کاربران اینترنت رو به افزایش هستند و همواره علاقه ی زیادی به استفاده از آن دارند. شرکت های موفق با نگرش درست به اتفاقات و تغییرات بازار و مخاطب، رویکردهای خود را به روز یا در فکر تغییر آن هستند. یکی از مهم ترین تغییرات جامعه و بازار، خرید اینترنتی و استفاده از فضای آن برای رفع نیازهای خود هستند. شرکت های موفق علاوه بر ارائه محصولات و خدمات به صورت حضوری و روان همیشگی، آن ها را در فروشگاه های مجازی نیز عرضه می کنند. فروشگاه اینترنتی دارای ویژگی های بارز و منحصر به فرد برای هر شرکت است از جمله کارآفرینی. در یک فروشگاه اینترنتی شما می توانید به راحتی و بدون در نظر گرفتن زمان و مکان، محصولات و خدمات مد نظر خود را عرضه کنید. مشتریان راغب هستند از این امکان به نفع خود استفاده کنند از جمله جلوگیری از اتلاف وقت ، صرفه جویی در هزینه، استفاده آسان از ابزارها و امکانات اینترنتی در راستای رفع نیازهای خود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
آکادمی نیکان