کارگاه آموزشی بازاریابی و تبلیغات الکترونیک

اطلاعات کامل کارگاه آموزشی بازاریابی و تبلیغات الکترونیک ( E-Marketing  )

معرفی مدرس : ( دکتر حمید رضا عظیمی )

سوابق تحصیلی :

کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی ( دانشگاه شهید بهشتی )

دکترای مدیریت بازرگانی ( دانشگاه علامه طباطبایی )

سوابق تدریس و مشاوره :

مدرس دوره های MBA – DBA

مدرس دانشگاه در زمینه بازاریابی و تبلیغات

سوابق مشاوره :

  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه اندازی کارخانه عظیم کارتن تولید کننده ورق کارتن و کارتن بسته بندی در شهرک صنعتی اشتهارد استان تهران.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه اندازی کارخانه تولید قطعات ریخته­گری آلومینیومی در شهرک صنعتی اشتهارد.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه اندازی مجموعه ی توریستی کمپ کویری شترسواری واقع در نطنز
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکانسنجی راه­اندازی واحد تولیدی رنگهای مولتی کالر.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان سنجی راه اندازی واحد تولید نان صنعتی در شهرک صنعتی عباس آباد تهران.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان‌سنجی راه‌اندازی واحد صنعتی تولید دستگاه‌های تصفیه آب خانگی.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح توسعه شرکت میرال (تولید شیشه ها سکوریت) در شهرک صنعتی اشتهارد.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان‌سنجی برای شرکت تجارت ماندگار فعال در صنعت IT
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان‌سنجی برای شرکت گل گهر سیرجان جهت راه اندازی شهرک صنعتی تخصصی.
  • ارائه مشاوره و تهیه طرح امکان‌سنجی برای تولید رب گوجه فرنگی در منطقه ورامین تهران.
  • مشاوره در شرکت بازرگانی نفت پارس.

آکادمی کسب و کار نیکان

 

طرح ها و پروژه های بازاریابی

  • تهیه برنامه بازاریابی و فروش شرکت رای‌مهر. (در حوزه تماسهای بین الملل VoIP)
  • مشاور شرکت ایلیا فناور پاسارگاد در توسعه وب‌سایت (وب‌سایت خرید گروهی). (در حال اجرا)
  • پیاده‌سازی بازاریابی ویروسی تحت وب (Viral Marketing) برای شرکت ایلیا فناور پاسارگاد وب سایت .
  • پیاده سازی بازاریابی ویروسی تحت وب (Viral Marketing) برای شرکت کلینیکالا و محصولات M2beaute در ایران .
  • بهینه سازی وب سایت برای کلمات کلیدی منتخب در موتورهای جستجو.
  • تدوین برنامه بازاریابی برای نمایندگی 510580 بیمه پارسیان.
  • مشاور شرکت تلاشگران اندیشه کاراد در تدوین برنامه بازاریابی
  • مشاور شرکت لیزینگ امید در تدوین برنامه استراتژیک
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات در سایت پارسه گرد . افزایش ترافیک وبسایت و تولید نرم افزار اندروید.
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات در گروه بین المللی راهبران.
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات در شرکت هفت‌سین (هایپرمارکت فینال ).
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت آتی سازان افق پارس.
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت ایدکو 
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت رنگین تجارت درین 
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در شرکت آتی سازان افق پارس 
  • مشاور بازاریابی و تبلیغات آنلاین در سایت

مدت زمان دوره :

16 ساعت (به صورت کارگاهی و با ارائه نمونه های علمی – case study)

مخاطبان دوره :

  • مدیران عامل
  • مدیرانب ازرگانی
  • مدیران روابط عمومی
  • صاحبان مشاغل و کسب و کار
  • تمام افرادی که می خواهند از طریق وب سایت کسب و کار خود را رونق دهند.

سرفصلهای دوره :

درباره بازاریابی اینترنتی

اگر در همین لحظه به شما بگویند روشی را پیدا کرده ایم که با هزینه اندک روزانه چند هزار نفر را به مغازه شما می آورد؛ یا روشی هست که یک تابلوی تبلیغاتی با روزانه چند صد هزار نفر را با اندک هزینه ای برای همیشه از آنِ شما می کند؛ چه کار خواهید کرد؟ ممکن است، این پیشنهاد را به زمانی دیگر موکول کنید؟ یا آن را رد کنید ؟ اگر پاسختان به پرسشهای بالا، خیر است؛ شما هم مثل من شیفته بازاریابی آنلاین یا بهتر بگویم ، Internet Marketing هستید . این روزها مشتریان شما در موتورهای جستجو به دنبال شما می گردند ... پس باید جایگاه خود را ارتقا دهیم . این روزها مشتریان شما روزانه چندین ساعت به صفحه لپ تاپ، تبلت و تلفن همراهشان خیره هستند ... پس باید بر روی صفحه تبلت و لپ تاپ و ... دیده شویم . این روزها مشتریان شما به تلفن همراهشان بیش از هر چیز دیگری نزدیک هستند ... پس با تلفن همراه می شود به مشتریان نزدیک شد . این روزها مشتریان شما قبل از هر کاری ایمیلشان را چک می کنند ... پس باید در ایمیل مشتریان حاضر باشیم . قطعاً Internet Marketing راه حلی برای تمام موارد نامبرده می باشد .

آکادمی کسب و کار نیکان

می خواهم ساده بگویم؛ به اعتقاد من اساساً ماهیت بازاریابی اینترنتی کاملاً حرفه ای و بسیار ساده است؛ من بازاریابی اینترنتی را فرایند جذب و حفظ مشتری از طریق اینترنت می گویم. در این نوع از بازاریابی باید اهداف را مشخص کنیم و سپس وب سایتی مناسب از جهات مختلف مانند نحوه طراحی و برنامه نویسی مطابق با این اهداف تهیه کنیم. تعیین اهداف در انجام بازاریابی اینترنتی بسیار مهم هستند. از جملۀ این اهداف می توانیم به ترغیب بازدید کنندگان از وب سایت به تماس تلفنی و سفارش محصول ، دانلود کاتالوگ شرکت ، دانلود نسخه رایگان یک نرم افزار ، عضویت در وب سایت و … اشاره کنیم . پس اولین مرحله راه اندازی وبسایت است ! دومین گام هم افزایش ترافیک وبسایت است ! پس از آن باید از ترافیک به دست آمده پول دربیاوریم . یعنی نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار را افزایش دهیم. گام آخر هم حفظ مشتری است . در دورۀ بازاریابی و کسب و کار اینترنتی پیرامون این 4 گام به طور کامل با هم صحبت خواهیم کرد ... .

 

آکادمی کسب و کار نیکان برگزار کننده دوره های تخصصی مدیریت

021-88735952

02188527793

 

 

logo

منبع : www.nikanba.net