ویژگی های دوره Mini MBA

 

این دوره طی 40 ساعت به صورت مهارتی و case study برگزار می شود. در این دوره مخاطبان با مفاد آموزشی ذیل آشنا می شوند.

1- مدیریت استراتژیک بازاریابی

در این درس مباحث مربوط به برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت بازاریابی تبلیغات و فروش ارایه می شود. دانشپذیران می توانند با کمک این مسایل موارد مربوط به این حوزه را برنامه ریزی و اجرا کنند.یکی از مهم ترین وظایف هر سازمان یا شرکت برنامه ریزی بلند مدت و کوتاه مدت و میان مدت برای تبلیغات و بازاریابی است. هر شرکت نیاز به اقدامات زیر برای برنامه ریزی ها در راستای اهداف فروش تبلیغات و بازاریابی دارد.

-          SWOT(مدل سوات)برای کسب و کار

-          مدل PLC در بازاریابی برای ارائه بهتر محصولات

-          مدل   4pدر بازاریابی برای برنامه ریزی های بلند مدت محصول و خدمات و ...

2-مدیریت تبلیغات

مدیریت تبلیغات یکی از مهمترین مهارت های مدیران داخلی، میانی ، مدیران فروش، مدیران ارشد و صاحبین کسب و کار است .در برنامه ریزی تبلیغات باید بازار هدف را شناسایی و بر مبنای نیاز مخاطبان ، خدمات و کالای مطلوب را ارائه کنیم .در برنامه ریزی تبلیغات می بایست با نگاه استراتژیک کمپین تبلیغاتی را تبلیغ و اجرایی کنیم . امروزه با توجه به تحقیق ذائقه ی مخاطب کمپین های تبلیغاتی نیز باید تغییر کند.چه مخاطبین چه موقعیت جغرافیایی چه سنی چه جنسی چه قیمتی چه رویکردی و چگونه مخاطب هدف ما هستند. مخاطبان هدف بعضاً با محصول  و خدمات ما آشنا نیستند و می بایست آن ها را با مزیت ها، چهارچوب ها و ویژگی های محصول و خدمات آشنا کرد.این امر را می توان به وسیله ی ابزار مناسب و استفاده ی بهینه از محتوا اجرایی کرد.

2-مدیریت تبلیغات

یک مدیر دارای صلاحیت در فروش بازاریابی باید مهارت های فروش و مذاکرات تجاری را داشته باشد . در فروش چند آیتم اهمیت بالایی دارد از جمله فنون مذاکرات تجاری مهارت های فروش و فروشندگی- حضوری و تلفنی- مهارت های شناخت مخاطب و ارائه توضیحات صحیح درباره محصول وکالاو خدمات و ...

4- فنون مذاکرات تجاری

یکی از مهم ترین ابزارهای مدیریت مذاکره ی B2Bو   B2c می باشد. بخشی از این مهارت ذاتی و بخش اعظم آن اکتسابی است.در این دوره آموزشی موارد اکتسابی این حوزه را به مدیران ارائه می کنیم. فن بیان، تناژ صدا ، نحوه ی ارائه مطالب، نحوه ی عقد قراردادها از جمله مباحث مهمی است که در این دوره آموزش داده خواهد شد.

5- معماری و مدیریت برند

تمامی شرکت ها به دنبال برند سازی مناسب و ایجاد هویت مناسب در ذهن مخاطب هستند برند یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت است در برندسازی آیتم هایی وجود دارد که باید به آن ها عمل کرد اول حس رغبت خرید در مشتری دوم حس رقابت پذیری سوم حس کیفیت و امنیت چهارم حس مشتری مداری و خدمات پس از فروش خوب(گارانتی و وارانتی ) می باشد .در این دوره باتوجه به رویکرد شرکت های (SME) .STARTUP شرکت های کوچک و زود بازده و ...و نیاز آن ها مباحث مربوط به برند سازی آموزش داده خواهد شد.

6- CRM  و باشگاه مشتریان

در مدیریت ارتباط با مشتری به خواسته ها و نیازهای مشتریان اهمیت داده خواهد شد در این دوره تفکر مشتری مداری و ارتباط بهینه ی سازمان با مشتریان را آموزش می دهیم . مباحثی مانند اقیانوس آبی -ترغیب مشتری روش های وفادار سازی مشتری-روش های تبدیل مشتری ناراضی به راضی را آموزش می دهیم. در نظر داشته باشید که جذب یک مشتری جدید حداقل 2 برابر هزینه ی نگه داشتن مشتری های فعلی می باشد .شرکت ها باید در صدد آن باشند که مشتریان خود را وفادار و در ایجاد رضایت بیشتر در ذهن آن ها بکوشند.

7-  دیجیتال مارکتینگ

مبحثی بسیار جدید ، کاربردی و منحصر به فرد برای هر شرکت هست در این زمینه شرکت ها می توانند به راحتی با مشتریان خود در ارتباط باشند می توانند مشتری بیشتری جذب کنند راحت تر بفروشند و سریعتر نیاز مخاطب را برطرف کنند .مباحثی از قبیل google  adwordS-goole anlytics-social marketing-  social media

Email marketing SEOInfo graphics را به مخاطبان آموزش و نحوه ی مدیریت آن را ارائه می کنیم.ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار پیشرفته سریع و کم هزینه هستند در این دوره آموزش می دهیم چگونه از آن ها بهینه و به نفع شرکت و مشتری استفاده کرد. هدف از برگزاری این سر فصل آموزش مطالب دیجیتال مارکتینگ نیست بلکه آموزش می دهیم چگونه واحد دیجیتال مارکتینگ و Personal  آن را مدیریت و رهبری کرد.

در پایان به این نتیجه می رسیم که Mini MBA/ marketing برای همه ی کسب و کارها لازم و ضروری است .

جهت اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بگیرید

021-88527793

021-88735952