چگونه میتوان فروش خود را افزایش داد؟

یکی از راه های افزایش فروش بازاریابی اینترنتی و راه اندازی فروشگاه مجازی است.

فروشگاه مجازی میتواند فارغ از زمان ومکان،خدمات و محصولات شما را عرضه کند وبا بازاریابی اینترنتی میتوان مخاطبان را با محصولات و خدمات  آشنا کرد .

در راه اندازی فروشگاه اینترنتی میبایست چند نکته را مدنظر داشت :

محصولات وخدمات را چگونه در سایت فروشگاهی منتشر کنیم؟

چگونه محصول را به مشتری برسانیم؟

چه نکاتی را باید در فروش اینترنتی مدنظر داد؟

لجستیک کالا باید چگونه انجام شود؟

با کمک digitalmarkting چگونه میتوان فروش را افزایش داد؟

ظاهر سایت فروشگاهی میبایست چگونه باشد؟

مدیریت سایت را چگونه انجام دهیم؟

در بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ باید مدنظر داشت که مشتری و مخاطب به چه نکاتی دقت میکند؟رقبا درحال انجام چه فرآیندهایی هستند؟چگونه ما میتوانیم برای خود مزیت رقابتی ایجاد کنیم؟

سایت های فروشگاهی ui و ux مناسبی دارند و با استفاده از ظاهر فنی و گرافیکی مناسب مخاطب را جذب میکنند.این قالب ها با الگوریتم های گوگل همخوانی دارند و استاندارد های گوگل را رعایت کرده انداما سئوی محتوایی باید انجام شود.اگر محصولات خاص یا یک محصولی هستید باید روی یک سئو بسیار فعالیت کنید.اسم محصول را در گوگل سرچ کنید مثلا خرید ماشین لباسشویی.این کلمه تقریبا پررقابت است.با استفاده از ابزارهای گوگل مثلا گوگل وب مستر میتوان این کلمه را سئو کرد.مهمتر از همه چیز سادگی فرآیند خرید است.فرآیند خرید باید ساده و آسان باشد.

به گونه ای روال خحرید را تعریف کنید که مشتری ساده بتواند خرید کند.اطلاعات زیادی از مشتری نخواهید مثلا:سن،علایق،شماره شناسنامه یا کد ملی و.... .

این اطلاعات را داشته باشید خوب است اما اشید مشتری نتواند آنها را بشما بدهد چون زمانبر است.اطلاعات مخاطب ر دسته بندی کنید.برخی را ستاره دار کنید مثلا:آدرس-شماره تماس همراه و ثابت. ساعت رسید را مشخص کنید مثلا:بین ساعت 14 الی 17.اینگونه میتوانید نظم را به کسب و کار خود بیفزایید.

در دیجیتال مارکتینگ سعی کنید از ساده ترین روش استفاده کنید مثلا اگر محصولی را تبلیغ میکنید لینک مستقیم خرید آنرا نیز قرار دهید تا مشتری بتوتند به سادگی محصول را خریداری کند.ویژگیهای محصول را قید کنید. حجم واندازه،قیمت،رنگ و مدل و... . سعی کنید از محصولات عکسهای مناسبی در سایت قرار دهید تا مشتری بتواند ساده تر انتخاب کند.

بهتر است جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ در دوره های آموزشی آن شرکت کنید.

آکادمی کسب و کار نیکان برگزار کننده ی دوره های مقدماتی و پیشرفته ی بازاریابی اینترنتی

اطلاعات دوره راه انداری فروشگاه اینترنتی


دیجیتال مارکتینگ